Tuesday, September 27, 2016

Ufx forex mark

Forex Mark Oorsig Die buitelandse valuta mark, Forex vir 'n kort, is die grootste en mees verhandelde mark, met 'n geskatte $ 1900000000000 dollars verruil hande op 'n daaglikse basis. As gevolg hiervan, die Forex mark is ook een van die mees vloeistof en wisselvallige markte te handel, maak dit 'n aanloklike omgewing 'n mens se beleggingsportefeulje in te sluit. Nodeloos om te sê, die risiko wat betrokke is in die handel Forex bly hoog en moet in ag geneem word voordat 'n gedeelte van jou fondse daarin. Ontleding van Forex uit 'n tegniese Hoek Soos enige ander mark, kan Forex verhandel gebaseer op tegniese seine. Die meeste aanlyn handel platforms kom nou pre-verpak met 'n kleurvolle verskeidenheid van tegniese aanwysers wat wissel van relatiewe sterkte-indeks om Moving gemiddeldes. Die doeltreffendheid van hierdie aanwysers is byna onmoontlik om te oordeel, aangesien tegniese seine is subjektiewe en die aanwyser instellings word dikwels tydens back-toets van meganiese stelsels aangepas. Die fundamentele kant van die Handel Gedurende die 19de eeu het baie, indien nie alle deelnemers aan die mark gebaseer hul ambagte uitsluitlik uit fundamentele parameters. Dit is veral waar vir Forex sedert ekonomiese faktore ten sterkste geweeg op geldeenheid sterkte en swakheid. Natuurrampe, politieke turmoils, en insolvent regimes was primêre prys bestuurders en is skerp eyeballed deur beleggers en handelaars. Vandag, daar is nog 'n handvol van suiwer fundamentele handelaars wat weier om te kyk na grafiek data en tegniese strategieë aan te neem. Die belangrikheid van sielkunde in die handel die forex mark Sielkunde speel die belangrikste rol in enige handel loopbaan. Jy kan die beste meganiese stelsel daar te koop of gementor deur top fondsbestuurders en nog steeds nie in Forex. Alhoewel hierdie hulpbronne nie sal help om jou kanse op vooruitgang, hulle raak nutteloos wanneer gelei deur die verkeerde gemoedstoestand. 'N handelaar moet klank geldbestuur, dissipline, geduld, en selfbeheersing hê. Sedert die handel sekuriteite bied jou die vryheid om jou eie baas te wees, die meeste handelaars het 'n harde tyd hulself te onderwerp aan 'n stel noukeurig gedefinieerde reëls, selfs wanneer hulle is die mense wat die reëls in die eerste plek geskep. Wenke om jou Trading Career Verbeter Dit is absoluut moontlik om 'n voltydse lewende uit die handel die buitelandse valuta mark te maak. Ten einde dit te doen, maar 'n mens moet al drie aspekte in die Forex oorsig bogenoemde leer. 'N Soliede handel stelsel moet in plek gekombineer met voldoende fundamentele kennis en 'n onwrikbare sielkundige raamwerk geplaas word. Op soek na die regte makelaar om handel te dryf met 'n ander algemeen oor die hoof gesien faktor wat 'n invloed kan jou handel loopbaan. Maak seker dat jy jou geld te vertrou aan 'n verantwoordbare makelaar is van kardinale belang. Kommissies moet tot die minimum beperk word en uitvoering handel moet die kol. Beskikbaarheid van kliënte ondersteuning moet ook in ag geneem word wanneer screening lewensvatbare vooruitsigte. Dit is nie genoeg om net te leer die basiese Forex oorsig as 'n mens in ooreenstemming winsgewendheid begeer. Jy moet ook leer en te bemeester binnewerkinge jou geestesoog as jy om deur middel van die mark met sukses te navigeer. Scammed deur UFX Markte Joined: 10 September 2012 Kontak: 6 Hou stukke: 0 Ek maak 'n rekening met UFX Markte op 26 Julie, 2012. Ek gedeponeer $ 1000, is 'n bonus gegee $ 300. Nadat hy aanhoudend aangespoor deur die rekening bestuurder, mnr Alex Cooper, om meer geld te deponeer, ek gedeponeer ander $ 300. Die rekening het gegroei tot sowat $ 6000. Die probleem het begin toe ek begin om my eerste onttrekking maak. Onmiddellik na die maak van 'n onttrekking van $ 700, die rekening bestuurder aanbeveel dat 'n handel. By die erkenning dat dit handel verloor, het hy gesê ek moet die keerverlies verhoog en die mark sal op sy beurt in my guns. Ek voltrek sy aanbeveling. Hy het daarna verdwyn, met vakansie gegaan sonder om my, en dan gaan die rekening af te $ 2600. Met sy terugkeer, het hy aanbeveel meer en meer verloor ambagte totdat die rekening ten volle uitgewis. Hy het toe my aangespoor om 'n lening en deposito ten minste $ 1000 neem. Hy het belowe dat die bedrag baie vinnig sal verdubbel en ek kan terug betaal die lening baie gou sal wees. Ek is ongelukkig het gehandel oor sy aanbeveling. Hy het toe aanbeveel dat ek 'n verkooptransaksie moet uit te voer op die euro / dollar. Toe ek sien dat die euro is stygende, het ek hom gevra of ek die handel moet sluit en neem die verliese. Hy het gesê ek moet vashou aan die handel as die euro sal beslis val nie die nonfarm Payroll aankondiging. Dit was teen elke mark voorspelling dat ek daarna lees. Joined: 3 Oktober 2007 Kontak: 14793 Hou ontvang: 726 Sodat hy nie net aanbeveel slegte ambagte, maar gevra om uit te neem 'n lening? Ignoreer enige verdere advies van UFX. Maak jou eie bepaling oor die sluiting van enige oorblywende ambagte en geen nuwes oopmaak nie. Hier is 'n eenvoudige reël - nooit die finansiële markte handel te dryf met geleende geld. Enigiemand wat daarop dui dat jy geld leen om 'n handel rekening te finansier is óf baie onkundig of 'n scammer. Hier is wat jy hoef te doen. 1. Sit en skryf 'n presiese chronologie van wat gebeur het. Kry Beeld-lêers van enige geld oordragte, jou UFX rekeningstate, en enige ander stawende dokumentasie aan u beskikbaar. 2. Gaan hier: En lêer 'n formele klag by Cysec. Hoe meer mense wat hulle in te lig van hierdie soort van ding, hoe meer waarskynlik hulle sal wees om op te tree teen UFX. Nie indiening is dieselfde as om te sê dat dit wat UFX het om jou OK is en dat jy nie omgee as hulle dit doen aan ander. 3. Praat met jou bank en die plaaslike polisie. Vra hulle wat betrokke is in die indiening van 'n klagte vir aanlyn finansiële bedrog. As die eerste persoon wat jy vra 'n antwoord het nie, werk jou pad op die voedselketting. Jy kan ook probeer om jou nasionale polisie-agentskap. 4. As jy dit nog nie gedoen nie, laat 'n mens ster sien hier: 5. Sodra jy 1-4 voltooi het, in te dien 'n geval BBV Handelaars Hof teen UFX. AUSTRALIË Ahmed BLY WEG. Hulle was agter my vir meer as 6 maande en ek het vir hulle gesê: Ek het nie kennis oor forex hê. Hulle het gesê dat ek nie hoef te bekommer oor iets as hulle sal opsien na MY EN MY REKENING met hulle. Aanvanklik het ek GEDEPONEER $ 1000 En hy het vir my 'vir $ 10 wins. Hy het my volgende dag deposito MEER meer wins te maak. Ek GEDEPONEER ander $ 20,000. Hy het my handel vir $ 150 wins. Op hierdie punt ek begin om hulle te vertrou. Hulle het my n paar ander winsgewende handel WAT GEMAAK MY REKENING BALANS te tref $ 23.500 in die eerste maand (TOTAAL DEPOSITO: $ 21.000 + wins: $ 2500). Hulle is nog steeds agter my met oortuigende woorde per e-pos: Omdat ek nie reageer op hul telefoonoproepe. PASOP en bly weg. Tags: UFX resensies


No comments:

Post a Comment