Tuesday, September 27, 2016

Is dit moontlik om binêre opsies handel vir 'n lewe

Is dit moontlik om binêre opsies vir 'n lewe te handel? Dus, terwyl al die strategie poste, en artikels oor geldbestuur, handel sielkunde, makelaars. handel sagteware opsies, aanwysers, en so meer kan die grondslag te kry jouself persoonlik opgestel in die handel besigheid te voorsien, die belangrikste vraag wat almal moet aansoek doen om hulself is, kan ek eintlik handel binêre opsies vir 'n lewe? Kan ek teken in op my rekenaar elke weeksdag oggend, trek my kaarte. my vertrou makelaar, en doen dit as my vorm van werk vir jare aaneen sonder om ooit weer terug te keer na my dagtaak en tree gemaklik? Dit is nie 'n maklike vraag om te beantwoord, soos almal se situasie is anders. Vir een, ja, dit is wiskundig moontlik om dit te doen vir 'n lewe as jy goed in is. In die binaryoptions forum. Ek gepos word 'n waarskynlikheid spreadsheet wat jy nuttig as 'n manier van die beraming van hoeveel geld jy kan maak oor 'n gegewe tydperk gegee jou beginkapitaal kon vind, in-die-geld persentasie, ambagte daaglikse geneem, persentasie belê, en dinge van daardie aard. Een ding wat ek moet sê, is dat dit in orde om werklik winsgewend handel te dryf tot op die punt waar jy dit doen as jou lewe, meer dikwels weer jy as nie van plan om 'n baie beginkapitaal nodig. Jy kan teoreties draai kleiner bedrae geld in groter bedrae, maar om te doen wat suksesvol jy gaan nodig om in staat wees om a) het 'n baie, baie hoog ITM persentasie en b) konsekwent ambagte te neem in 'n hoër volume. Ek ve genoem in die verlede wat handel in 'n hoë volume is nie iets wat ek kan aanbeveel, aangesien dit bydra tot overtrading - dit wil sê die neem van 'n laer gehalte set-ups. Jy kan baie klein bedrae in groot bedrae draai deur die handel laer volume, maar dit sou baie riskant geld bestuurspraktyke behels, basies waar jou handel grootte gelyk aan (of byna gelyk aan) is die som van jou vorige wen handel. Byvoorbeeld, jy deponeer $ 200, handel wat $ 200 met jou eerste handel, wat jy wen en het nou 'n rekening balans van $ 360. Jy sal dan dat $ 360 en handel wat met jou tweede handel. By wen, sal jy nou $ 648 en handel wat met jou derde handel, en dies meer. Dit sal toelaat dat jy om die besigheid in 'n laer volume en net die beste set-ups te neem. Maar die grootste probleem met hierdie vorm van geld bestuur is dat wanneer jy verloor - en dit is onvermydelik, want almal verloor ambagte - jy sal heeltemal uit te wis jou rekening. Maar ek, natuurlik, Don t beveel hierdie strategie nie. Ek is 'n groot voorstander van vaste-belegging geld bestuur, waar 'n enkele bedrag geld belê in elke handel. Hierdie bedrag bly vaste totdat jou wins opbrengste en handel vaardigheid dikteer dat jy jou handel grootte kan toeneem. Die waarheid van die saak is dat handel is baie moeilik, selfs as jy nie 'n baie beginkapitaal om mee te begin. Selfs al het jy $ 50,000 in gered kapitaal te wy aan handel (wat t isn alles wat ongewoon onder forex handelaars) en jy is seker jy kan die geld winsgewend handel te dryf, is dit s nie maklik sal wees om 'n terugkeer 100% op 'n jaarlikse basis, gee jou 'n jaarlikse salaris van $ 50,000. Die scary ding oor die handel beroep is dat geen salaris ooit gewaarborg om jou. Jou wins is ten volle en direk bepaal deur jou handel resultate. Dit kan redelik ontsenu wees wanneer jou hele finansiële toekoms is afhanklik om winsgewend handel resultate. En dit is 'n groot rede waarom baie handelaars sal begin paniekerig wanneer hulle sondaars t kry die resultate wat hulle wil / behoefte en uiteindelik die maak van irrasionele handel en geldbestuur situasies en beland uitroei geheel en al. Dit kan 'n baie, baie onseker beroep vir diegene redes wees. Hier is my opinie. Ek glo dat alle handelaars moet kyk na wat handel dryf as 'n middel van aanvulling van hul inkomste, eerder as om hul huidige stroom van inkomste te vervang geheel en al. Niemand moet die "newbie" fout lees wat handel dryf as 'n get-rich-quick skema wat hulle sal toelaat om hul dag werk bedank omdat dit regtig isn t so maklik te maak. Dit kom nie t bedoel ek dink iemand moet hul droom van handel te laat vaar vir 'n lewe, want dit is moontlik, maar 'n mens moet baie bewus van die voordele van 'n vaste inkomste stroom in samewerking met die bykomende voordele wat gereelde indiensneming kan verskaf (bv gesondheid versekering, tandheelkundige dekking,-maatskappy georganiseerde aftrede rekeninge). Selfs het ek ontvanklik vir die idee van 'n gereelde inkomste stroom na kollege hoewel handel voltydse is my verlangde pad geword. Dit kom nie t beteken ek don t het vertroue in my handel vaardighede oor die lang termyn, want ek het redelik goed oor my handel vermoëns op hierdie tydstip voel. Maar dit is altyd lekker om die sekuriteit van 'n gereelde stroom van inkomste en die bykomende voordele van gereelde indiensneming het (en dit kan 'n verhandeling in verband werk wees) bykomend tot dit wat jy maak uit handel. Ek het eintlik dink dit kan jou help om jouself beter in 'n sekere sin handel deur nie hoef te stres oor dag-tot-dag finansies, want in die handel wêreld, die werklikheid is dat jy nooit weer gewaarborg om 'n sent te maak.


No comments:

Post a Comment